Søg i denne blog

tirsdag den 19. juli 2022

10 etape Norge fra nord til syd

 Nu er jeg nået frem til Camp Bertnem, hvor jeg har fået en varm velkomst af Arne Rasmussens hold. Jeg har fået sat tipi teltet op og monteret mit Helinox udstyr i form af feltseng, bord og stol. Det små regner lidt ind i mellem, ellers er vejret på vej til at klare op, selv om det er lidt råkoldt.




Udfordringerne med dæk bliver løst i morgen eftermiddag, hvor jeg har en tid hos Dekkmann’en i Namsos, så skulle der være klar til afgang fra Bertnem torsdag formiddag. Resten af i dag kommer til at gå med afslapning i kendte omgivelser og  tilberedning af aftensmad af de rester jeg efterlod i uge 26 i fryseren. Jeg er inviteret på kaffe hos Ole Johan på gården i aften til en hyggesnak om turen til Nordkap.

Resten af dagen kommer til at gå med planlægning af de næste dages tur ned over vestlandet.


Ingen kommentarer: