Søg i denne blog

mandag den 18. juli 2016

"JUMPSTARTER" Sådan en bør man have



WeRev SW55J Micro Starter

I 2014 investerede jeg i en micro jumpstarter, indkøbt fra Cruiser Customizing i USA, den kan også bruges som lommelygte, advarsels blink (langsom og hurtig link), oplader for diverse elektroniske dimser og USB enheder. Jeg har senere fundet ud af at den enhed jeg anskaffedemig er meget kraftig, idet den ikke kun er anvendelig til at starte MC, men også kan starte min personbil (1,6 l. diesel). Sidst jeg benyttede den var var på en MCtur med flere stop, hvor en kollega ikke kunne starte, hvilket medførte at jeg måtte starte en MC ca. 10 gange på turen, hvilket resulterede i at batteriet kun var afladt med ca. 15%. Eneste ulempe ved at købe noget i USA er at 220 v. stillet til stikkontakten kræver anskaffelse af en adapter. her er de nærmere specifikationer på min Jumpstarter.


WeRev SW55J Micro Starter and Personal Power Supply.









Technical Specification:
  • 14,000mA
  • Input: 12v 1A
  • Output: 12v/10A; 5v/2A; 19v/3.5A; 12v jump start; LED Light
  • Start Current: 200A
  • Peak Current: 400A
  • Size: 160*75*28mm
  • Weight: 1kg/set
  • Operating Temp: -30 °--70°
  • Lifetime: >1000 cycles
Sw55j micro starter

 


Ingen kommentarer: