Søg i denne blog

onsdag den 4. maj 2016

Jubilæumstogtet til Bornholm med ZZ


4. maj 2016 går turen til Bornholm med de Zlumrende Zataner for at fejre vores 10. års jubilæum. Det er i år 10 siden Finn og Erik tog på deres første længere tur, hvor de grundlagde tankerne til Zatanerne og deres virke. Det har i årenes løb resulteret i ture til: Bornholm i 2008, Vätteren rundt i Sverige 2009, Ad Pommeren til i Tyskland 2010, til Bloxbjerg i Hartsen i 2011,Väneren rundt i Sverige 2012, en tur til Fur i 2013, rundt i det gamle grænseland mellem Danmark og Tyskland i 2014, Zjælland rundt i 2015 og i år en ny tur til Bornholm. Jeg er meget spændt på turen, da jeg aldrig har været på Bornholm før. Jeg har enda prioriteret Zatanerne og turen frem for min søsters drengs konfirmation.



Jeg vil forsøge at opdatere bloggen løbende under turen.
Lars

Ingen kommentarer: