Søg i denne blog

lørdag den 2. september 2017

Så rundede min Shadow 40000 Miles

Så rundede min Honda Shadow fra 1990 40000 miles (64000 km), da jeg købte den i 2009 havde den kørt 6700 miles (10720 km), hvilket betyder at jeg har tilbagelagt 53000 km på den.
Skal jeg resonere lidt over det, kan jeg kun komme til den konklusion at vi ah haft mange gode oplevelser sammen fra Rostock i østlige Tyskland til Waalre i Holland og Stavanger i Norge.
Der har også været ture rundt i Danmark, som eksempel en tur til Bornholm, en tur til Fur, flere ture til touring campen på Djursland, flere ture med forskellige mål på Sjælland og så ture i vore nabolande til de store søer rundt i Sverige, ture rundt i Nordtyskland, full træf i Sandnes i Norge.
Der er også brugt mange timer på værkstedet med at polere, customisere og modificere, så min Shadow har fået det udtryk med udstyr som jeg har ønsket, jeg håber vi får mange gode turer i de næste 40000 miles, som jeg kan berette om på denne blog.

Ingen kommentarer: