Søg i denne blog

lørdag den 27. april 2024

2024 Generalforsamling MC Touring Klubben

 Så skal vi på den igen, en diskussion om Touring Campen skal bestå som en del af Touring Klubben eller om den skal sælges. Min personlige holdning er at Touring Campen er et stykke dansk kultur historie og det største aktiv Touring klubben har at tilbyde motorcyklister der er medlem af klubben eller udlændinge der besøge Danmark. Om Touring Campen giver overskud , løber rundt eller om alle medlemmer anvender den, er ikke et spørgsmål, men det at man har muligheden for at møde ligesindede fra hele landet og at der er et sted for alle motorcykliste hvor man kan overnatte, få et måltid mad og hyggelig samvær med ligestillede til en meget fornuftig pris. Jeg er villig til at betale ekstra for at Campen fortsat kan bestå.

Jeg kan muligvis godt indse at de medlemmer der ikke benytter campen eller dem der ikke syntes om bledet prøver på at få deres holdninger igennem, men jeg synes det er at glemme at se på helheden, det er nu engang sådan dem der benytter de faciliteter en forening stiller til rådighed, er dem der får noget for deres kontingent.

Hvis jeg skulle vælge nogle ydelser fra Turing Klubben fra ville det nok blive bladet, de artikler og informationer den giver kan jeg sagtens læse på nettet. Såfremt Touring Campen sælges vil jeg personlig overveje om jeg fortsat skal være medlem, men det er jo op til den enkelte at vurdere det. Jeg undre mig også over at det er de samme medlemmer der til stadighed forfølger denne sag om Touring Campen, Hvorfor er de fortsat medlemmer, det kan da ikke være for at læse et blad hvor hovedparten af stoffet er udenlandsk og købte artikler og en stor del af rester er ikke til at læse hvis der er svage lysforhold. Nu må vi jo se hvordan generalforsamlingen forløber, Når den er overstået vil jeg lave et nyt indlæg om dette.






Ingen kommentarer: