Søg i denne blog

lørdag den 28. marts 2020

Så fik jeg malet sidetaskerne i Iced chocolate metallic

Tidligere på året indleverede jeg mine sidetasker til en skiltemand for at få lågene betrukket med plastfolie, af forskellige årsager blev det ikke til noget. Men i sidste weekend kom jeg til at tale med Frantz fra MotorZonen i Vejle, hvor vi blandt kom til at nævne at jeg gerne ville lågene have min sidetasker malet eller film betrukket i samme farve som min MC i stedet for den lidt atypiske lysblåmetallic farve de havde. Frants tilbød at tale med en maler han kendte, så nu en uge senere er det tilbage, malet og klar til montering, SUPER GOD SERVICE FRA BÅDE MOTORZONEN OG MALEREN og mange tak for et veludført arbejde.

Sammen med manuel fartpilot og nye beskyttelsesgitter til tågelygterne, en er der snart ikke mere man kan forestille sig at der skal monteres i år, men man ved jo aldrig.






Malet i Iced Chocolate Metallic







Ingen kommentarer: