Søg i denne blog

søndag den 3. marts 2019

Så nærmer sæson 2019 sig.

Fredag hentede jeg min BMW hjem fra vinterhi, så jeg kan få den klargjort til den næste sæson.
Der er nogle tiltag der skal laves og så er der nogle tiltag jeg gerne vil have forbedret, som mere baglys på min topboks, baglygten sidder meget langt inde under topboksen. Jeg vil gerne have saddeltaskerne folie indpakket i samme farve som tanken, iced chocolate metallic, evt. med tank logoer på hver side. Vi får se hvordan det går, hvis der er nogen der kan anbefale et firma i Vejle området der foretager folie indpakning, vil jeg gerne høre om det.



Endvidere har jeg overvejet at montere refleksfolie på den nederste del af den grå kant på topboksen og bag på saddeltaskerne, det kunne jo være man skulle vælge den model politiet anvender, de er meget markante og kan måske få bagvedkørende til at holde mere afstand.

Endvidere har jeg købt ny LED forlygte til min Honda Shadow, den gamle lille 7" H4 forlygte giver stort set ikke mere lys end et stearinlys, efter min mening livsfarlig. Jeg har anskaffet en godkendt lampe fra Full Blast Inc. af typen FBI 2940, som har positionslys i yderkanten og nær og høj lys i midten.

Der ud over har min Triumph fra 1957 fået nyt Lithium Ion batteri, bemærk et forbrugs batteri, cyklen har manuel kickstart og derfor ikke brug for et batteri med startkapacitet, jeg fik udemærket hjælp og vejledning fra Batteribyen.dk. Så er der kun Honda CB 400 Four tilbage, som skal have et nyt sideskjold, dertil skal jeg bruge en maler, Skiltemanden.dk har leveret den transfer der skal bruges, når jeg er igennem dette er alle mine MC i tip top form til en ny sæson, det er ikke sikkert jeg når det hele i år, men så klarer vi det til næste vinter.

Håber vi ses derude i sæson 2019, samt at i alle må få mange gode oplevelser.

Ingen kommentarer: