Søg i denne blog

fredag den 31. august 2018

Styling af min nye BMW R 1200 R

Når man har fået leveret en fabriks ny motorcykel, er der altid nogle småting som gør at man gerne vil sætte sit eget præg på den.
Jeg har nu bestilt forskellige dele der skal gøre min MC mere personlig og også nogle ting der er med til at øge sikkerheden, samt sikre at der ikke kommer skader på forskellige dele af motrocyklen, som eksempel:

Jeg har anskaffet en ny Givi Topboks, en V56 monokey.
Forskærmsforlænger, så fordækket sprøjter mindre vand op på motoren.
Motorbøjler, så skulle uheldet være ude går det ikke ud over cylindrene.
Afdækning ved baghjulet, så bagerste støddæmper og jeg til sprøjtes mindre.
Køler beskyttelses gitter, så køleren kan modstå stenslag.
Større vindskærm.
Vindafvisere ved håndtag.
Gummipropper til at lukke diverse sammenføjninger i stellet.
Ekstra Stoplys i Givi Topboks.
Navkapsler til baghjuls nav.
Folie til at beskytte toppen af saddeltaskerne, så de ikke ridses ved af og påstigning.

Alle disse dele er med til at sætte mit eget præg på mine oplevelser ved fremtidens MC ture.



Ingen kommentarer: