Søg i denne blog

lørdag den 11. marts 2017

Så er det ved at være tid til at skyde MC sæson 2017 igang

Igen i år er det vejret der sætter rammerne for MC sæson starten for mit vedkommende. Jeg er en af de motorcyklister der er af den mening at det helst skal have været frostfri i 14 dage, med lidt regn og temperaturer omkring d. 10 grader, så vejsaltet er skyllet af vejene, før jeg starter.

Jeg har dog planlagt at jeg i denne weekend skal have hentet Bimmeren hjem, så den kan blive gjort klar med smøring, oliefilter, olieskift og ventil justering inden det for rigtig går i gang. Jeg håber på en sæson med meget godt vejr og mange gode oplevelser med kammeraterne man ikke har set hele vinteren.

Må alle motorcyklister få en god sæson uden uheld og mange oplevelser. Vi ses derude med godt humør i det forhåbentlig.




gode vejr.

2 kommentarer:

Lars Hillerup sagde ...

Så er Bimmeren hentet ud fra vinterhi, nu mangler jeg blot at klargøre den til sæsonens strabadser, med olieskift, Fuel Improver, water remover, så vi kan få kondens vandet ud af tanken og checket dæktryk, så er jeg klar.

Lars Hillerup sagde ...

Ja man kan jo ikke lade være, årets første tur til skovkiosken i Middelfart over Kolding og tilbage til vejle over Hvidbjerg langs vejle fjord til vejle en lille frisk tur på ca. 110 km. i det friske forårsvejr. Man skal have godt med tøj og vinterhandsker på, vinden er stadig skide kold, men vi er vel vikinger eller hvad. det er nu rart at få den første tur overstået og finde ud af at man ikke helt har glemt at køre MC hen over vinteren og ag Bimmeren fungerer som den skal. Turen var sammen med Poul (nestor) og Ian (tøjmesteren), en god lille start tur var vi alle enige om.