Søg i denne blog

søndag den 21. august 2016

2016 Vandel Motorfestival

Lørdag d. 20. & søndag d. 21. afholdes Vandel Motorfestival 2016 på den gamle NATO flyvestation syd for Vandel by mellem Vejle og Billund. Der er flere udstillere af nye biler og motorcykler, så der er lidt at se for alle, men om det er 175 kr. værd vil jeg lade være op til den enkelte, jeg kan kun sige at hvis det ikke er fordi jeg har fået 2 fribilletter, var jeg nok ikke taget derud. Søndag formiddag besluttede Asger og jeg at tage til Vandel for at se hvad det er der foregår på en motor festival arrangeret af Nicolas Kiesa events, ifølge programmet skal der være danmarkspremiere på Gymkhana v/ Monster drifting, demonstration af rallycross bil, amerikansk muskelbil
, opvisning af TT motorcykler, pocket bike, stunt kørsel i bil og på MC.
















Det er mulig at købe en omgang på banen som passager for 450 kr., 2 omgange for 800 kr. og 3 omgange for 1000 kr. i forskellige superbiler, som Lamborghini Gallardo, forskellige Ferrari, Porsche GT 3, Audi R8 og Corvette. Der bliver gået til stålet ig det er tydelig at se på bilerne at der ikke lægges fingre imellem, flere biler har skader fra gårsdagens happening, hvor vejret havde givet en del støvregn. Søndag kun der kun meget lidt spredt regn, så har man interesse i at komme relativ tæt på lækre, men dyre biler , vil det være en oplevelse værd at besøge Motor festival næste år. Asger og jeg takker K.S. Motor i Vejle for fribilletterne.








Ingen kommentarer: