Søg i denne blog

onsdag den 6. oktober 2021

Nordkap 2022

 Jeg overvejer at tage en tur til Nordkap i juli 2022, den endelige dato er ikke fastsat endnu og kan måske rykke sig. I den forbindelse er jeg interesseret i at undersøge om der er andre der evt. går med tilsvarende tanker eller nogen der har nogle ideer til hvad man skal se så snart man kommer nord for Trondhjem.

Jeg er rimelig bekendt med nogle af de store seværdighederne i Norge, jeg har gennem de sidste 30 år været i Norge for at fiske laks både i syd og så norligt som Bodø, dog mest i Namsen ved Grong.

Jeg vedlægger lige det oplæg jeg har tænkt som rute, opturen langs Norges vestkyst og hjemtur langs Sveriges østkyst med et ophold i Stockholm, for at se Vasamuseet m.m.

Jeg påtænker at turen tager ca. 3 uger, med passende pauser og ophold hvor der er noget interessant at opleve.

Giv mig en besked hvis du er interesseret i at være med til at planlægge og deltage eller har gode ideer oplevelser langs ruten.




Ingen kommentarer: