Søg i denne blog

fredag den 9. juni 2017

Mobile kameraer fra GoPro ikke en god oplevelse

Jeg købte mit første GoPro Hero 3 kamera i 2013. har brugt det til at montere på min Mc for at filme fra de Mc-ture jeg har deltaget i. Billederne er super gode og utrolig rystefri, men holdbarheden på kameraet er elendig. Mit første kamera måtte sendes til reparation efter 18 mdr. under garanti. Da jeg sendte det til reparation købte jeg et nyt GoPro Hero 3+ for at have et kamera med på den forestående tur i 2014. Kameraet der var indsendt under garanti blev ombyttet og har virket upåklagelig ind til nu, men Hero 3+ kameraet er nu begyndt ikke at kunne betjenes, så jeg vil sende det ind til reperation, selv om garantiperioden er udløbet. Jeg har nu været ved 2 GoPro kamera forhandlere og begge har måtte meddele mig at de kun kan indsende garantireparationer, Importøren foretager ikke reparationer af kameraer der ikke er inden for garantiperioden.

DET ER MEGET UTILFREDSSTILLENDE OG IKKE OK!!!!


Kan det virkelig være rigtig at man ikke kan få et produkt fra GoPro til en anskaffelsespris på ca 4000,00 kr repareret, hvis det får en defekt. Jeg vil overveje om jeg skal lave en klage til ombudsmanden. En ting er sikkert jeg skal ikke have mere GoPro udstyr med den afskrivning, ca. 2000,00 kr. pr år, jeg har i stedet prøvet at købe et andet tilsvarende kamera produkt fra Kina til ca. 300,00 kr, så jeg er spændt på hvordan det virker og holder, men det er i hvertfald billigere.

JEG VIL IKKE ANBEFALE NOGLE I MIN OMGANGSKREDS AT 

ANSKAFFE GoPro UDSTYR MED DEN SERVICE OG SUPPORT.


Er der andre der har samme oplevelse, så kommentere denne blog.

1 kommentar:

Lars Hillerup sagde ...

Jeg har nu anskaffet et minikamera fra firmaet Eken, et 4 K kamera med indbygget skærm en lidt anden opbygning (passer ikke i GoPro kamera hus, men alle eksterne enheder kan bruges fælles. Kamerate bliver leveret med mange montagebeslag og remme, så men får en bred anvendelsesmulighed, men uden hukommelseskort. SÅ KOSTER HELE PAKKEN UNDER 400 KR.