Søg i denne blog

onsdag den 11. oktober 2023

LED H7 forlygte pærer

Jeg prøver igen og håber på at kvaliteten af LED pærer er blevet bedre siden jeg prøvede det sidst.
Her er min tidligere test af en LED H4 pære i en original forlygte på en Honda VT1100C "https://hillerupmc.blogspot.com/2016/07/nye-h4-led-prer.html"

Denne gang afprøver jeg en ny type pærer fra NOV Sight 70W 16000LM og så et mere klart hvidt lys.

Pærene passer i en standard H/ fatning uden nogen form for adapter eller køleribber. Lyskeglen er på min BMW R1200R magen til den med standard H7 pærer, den store forskel er at lyset er meget klarer og kraftigere, jeg har monteret en pære i både nærlys og langlys.

Eneste negative udfordring er at BMW'ens computer indikerer at forlygte pæren er sprunget og giver en advarsels lampe, men de virker upåklagelig, jeg håber at denne udfordring kan løsen ved at sætte testeren på, idet BMW'en leveres med en original LED forlygte.





Ingen kommentarer: