Søg i denne blog

onsdag den 23. marts 2016

En lille tur rundt i midtjylland for Shadow klub Danmark

Den 23. marts besluttede jeg mig for at køre rundt til Honda MC forhandlere i det midtjydske for at få sat nogle plakater op for Shadow klub Danmarks 15 jubilæumstræf i Harte d.  7. - 10. juli. Turen startede med at køre fra Vejle til CVP i Horsens (ikke Honda forhandler), som var medet imødekommende. Herefter går turen over Skanderborg til Århus til Brdr. Sejr, Som også var villig til at understøtte arrangementet, herfra gik det til Pro Bike i Lystrup.
Fra Lystrup gik turen til Ikast til Midt MC, som syntes det var et godt initiativ og gerne ville støtte arrangementet. Herfra kørte jeg til Skjern Motorcykler, som vil hænge plakaten og og vende tilbage senere med støtte til træffet, nu var klokke efterhånden ved at være 15.00, så jeg aftalte med konen at vi skulle have frisk fisk til aften, så kursen mod Hvide Sande fiskehandel blev sat. Fra fiskehandelen skulle der lige tankes før turen hjem blev påbegyndt. Jeg var hjemme igen kl. 17.00 efter at have kørt 415 km. en pæn lille start tur på den nye sæson.

Ingen kommentarer: